Dla pasażera

Schemat komunikacji

Nowa sieć komunikacyjna obejmuje 12 linii podstawowych oznaczonych numerycznie od numeru 0 do numeru 11. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nimi.

Komunikacja miejska

Składa się z 12 linii, których trasy przebiegają w granicach administracyjnych miasta Ostrowca Świętokrzyskiego. Dziesięć linii to linie całodzienne (kursujące od godzin porannych do popołudniowych lub wieczornych) oraz dwie linie to linie bisowe (kursujące tylko w godzinach szczytów komunikacyjnych). Komunikacja miejska w dni robocze obsługiwana jest przez 11 linii, w soboty przez 10 linii (bez lini nr 10) zaś w niedziele i dni świąteczne przez 9 linii (bez linii nr 5, nr 7 oraz linii nr 10).

Dokładne trasy mogą Państwo sprawdzić w dziale Rozkład jazdy - Linie.

Zasady wsiadania/wysiadania

Wsiadanie w autobusach komunikacji miejskiej

Wsiadanie i wysiadanie odbywa się wszystkimi drzwiami w autobusie.

Bilety

Po wejściu do autobusu pasażer winien jest skasować posiadany bilet jednorazowy lub karnet (nie dotyczy posiadaczy biletu miesięcznego), w przypadku braku takiego biletu, należy go zakupić u kierowcy autobusu wg. taryfy określonej w cenniku biletów.

Bilety jednorazowe lub karnety można nabyć w kioskach, natomiast bilet miesięczny można nabyć w odpowiednich punktach. (więcej informacji w zakładce Cennik biletów).


Szczegółowych informacji udziela Biuro Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (41) 263-50-66 wewn. 22 lub 31.

Copyright © 2006 - 2014 MPK Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim